Koba a varianty integrace

Integrace je hit poslední doby. O tom se nemusíme přít. Švýcarská Koba si myslí to samé. Už nějakou dobu se snaží všechny bowdeny a hadice co možná nejvíc ukrýt. S třetí generací fulu Sentiero přinesla řešení od FSA. To nabízí dvě varianty integrace. Říkejme jim třeba "minimalistická" a "maximalistická".

1) Maximalistická

V této variantě je třeba speciální hlavové složení FSA, představec FSA a řidítka FSA. Bowdeny i hadice z rámu prochází přes hlavové složení do představce a řídítek. Vylézají z řídítek zhruba 10 cm od představce a pokračují k jednotlivým ovládacím prvkům (páky brzd, řazení, teleskopky).

výhody:

- velmi čistý design

- bowdeny a hadice nevadí při upnutí brašny na řídítka

nevýhody:

- složitější na montáž

- složitější na servis

 

2) Minimalistická

V této variantě je třeba pouze speciální hlavové složení FSA, představec i řidítka lze použít klasické. Bowdeny i hadice prochází rámem skrz hlavové složení a vylézají z horní krytky hlavového složení pod představec.

výhody:

 - jednoduché na servis i montáž

nevýhody:

- pro někoho design

 Každopádně obě varianty znamenají, že už nenajdete žádné díry, krytky a prostupy v hlavové trubce. Žádné bowdeny a hadice, které vám po čase odřou rám. U všech modelů tak Koba posunula integraci o stupeň dále.

 

Diskuze
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: